Home

dinsdag 16 september 2014

NEW IN: SHOES


Vroeger hield ik me niet echt bezig met schoenen. Ik had natuurlijk wel mijn voorkeur voor schoenen. Zoals kleur, en een sneaker of laarsjes, maar veel deed het niet met me. Maar sinds anderhalf jaar geleden is het begonnen...mijn schoenen-tik. Mijn zusje heeft al jaren een schoenen tik en heeft ook een kast vol met schoenen. Maar mijn kast begint ook steeds voller te worden met schoenen. Ik vind vooral ALL STARS en bruine laarsjes ontzettend leuk.Maar ik vind bijvoorbeeld Nike Air Max echt verschrikkelijke schoenen. Ik zou dat dan ook nooit dragen. Maar ieders z'n smaak.

Ik had al 3 paar ALL STARS maar ik wou nu ook graag de Bordeaux rode variant. Omdat ik dit erg leuk vind voor het najaar. En bordeaux is ook nog mijn "lievelings" kleur. En persoonlijk vind ik dat de kleur me ook erg mooi staat.

Maar toen ik erover na dacht dat ik graag bordeaux rode ALL STARS wou, wou ik ze natuurlijk ook zo snel mogelijk hebben. Ik had al leuke outfits in mijn gedachten dus ik moest ze nu hebben.
 Dus ik ging met alle vertrouwen langs de schoenen winkels in mijn dorp, maar helaas hadden ze geen hoge bordeaux ALL STARS. Dus kwam ik met een treurig gezicht weer thuis. Maar ik ging maar eens kijken op internet. En toen kwam ik terrecht op de Zalando site.. . Ik was druk aan het kijken en toen zag ik dat MIJN bordeaux rode ALL STARS die ik zo graag wou in de AANBIEDING waren dus ik heb geen moment getwijfeld en ik heb ze meteen besteld.

Na ongeveer 2 dagen nadat ik ze had besteld kwam de Zalando man mijn schoenen brengen. En ik ben tot op de dag van vandaag er nog ontzettend blij mee.



 En deze foto wou ik nog met jullie delen. Deze foto maakte ik na een lange sessie foto's maken voor dit artikel.

1 opmerking:

Laat een reactie achter ♥